GÖLDOSK
Göller Bölgesi Doğa Sporları Ve Dağcılık Spor Kulübü

-                                          -İŞTİRAKÇİ PROJELERİMİZ-                                         -

HAMDİ ÇUBUKÇU
hamdibeydede@hotmail.com
KIŞ ORTASINDA ÇAMLIDERE
06/05/2017

Göldosk ile yürüyüşlere başlayalı hava şartları ne olursa olsun GÖLDOSK’un mutlaka yürüyeceğini, onu hiçbir engelin durduramayacağını öğrendim. Öyle yürüyüşlerimiz oldu ki güneşli havada başladığımız yürüyüşü yağmurla sürdürdük, yoğun kar yağışıyla bitirdik.

Çamlıdere yürüyüşümüz de güneşli bir havada başladı. Başlangıçta esen serin rüzgâr bizleri biraz üşütse de saatler ilerledikçe hava ısındı. Başlangıç yerimizden 2500 metre yürüyerek 300 metre yükselecek sonra da inişe geçecektik. Isınma hareketlerinden sonra iki gurup halinde tırmanışa başladık. Isparta Ağlasun karayolu ayaklarımızın altında gittikçe küçülüyordu.

Çam ağaçları arasında devam eden yürüyüşümüz oldukça neşeli geçiyordu. Her güzelliğin önünde fotoğraf makinelerimiz durmadan çalışıyordu. Yürüyüşümüzün en yüksek noktasına ulaştığımızda manzara hepimizi büyülemişti. Karşımızda Isparta’nın en yüksek tepelerinden ikisi neredeyse yan yana duruyordu. Biri üç kez zirvesine tırmandığım “””Davraz Dağı””, diğeri ise arkadaşlarımın defalarca tırmandığı, benimse çeşitli nedenlerle tırmanışı ertelediğim “”Akdağ”” idi. Her iki zirveyi de arkamıza alıp defalarca fotoğraf çektirdik.

Aşağıda ise yemyeşil bir orman serilmişti ayaklarımızın altına… Bu yeşilliğin arasından Isparta-Antalya karayolu geçiyordu. Ağlasun- Bucak yol ayrımı görüş alanımızın içindeydi. Antalya’ya gidiş gelişlerimizde yoldan tepelere bakıp şuraları gezdik, şuralarda ayak izlerimiz var diye yanımızdakilere anlatıyorduk. İşte şimdi yine o tepelerdeydik. Çoğu kimseye nasip olmayan anları yaşıyorduk.

Yürüyüşlerimizin vazgeçilmezi sıcak çay ve kahvaltı için mola verildiğinde bir orman köyü manzaralı yer seçildi. Yere serilen gazete kağıtlarının üzerine çantada taşınanlar serildi. Sofradan sofraya ikramlar ve sıcak çaylar eşliğinde yapılan neşeli kahvaltıdan sonra Sakarlar Köyü yakınından dönüş yoluna geçildi. Otobüslerimiz bizi Ağlasun-Isparta karayolu kenarında bekliyordu. Güzel bir gün ve güzel bir yürüyüş sona ermişti. Haftaya yeni bir rotada buluşalım. Hoşçakalın.

HAMDİ ÇUBUKÇU

1039 kez okundu. Yazarlar

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yapmak için tıklayın

Yazarın diğer yazıları

DOĞA ÖZLEMİ - 13/11/2019
DOĞA ÖZLEMİ Dört haftadır “Minik Ayaklar” ile yürüyoruz. Yazılı Kanyon, Kasnak Meşesi son olarak da Kovada Milli Parkı… Amacımız minikleri doğa ile buluşturmak onlara doğa sevgisi aşılamak…
SON PARKUR - 08/04/2019
Bir yıl önce başladı bu macera… Dedik ki Isparta’nın değişik bir incisi olan Eğirdir Gölü’nün çevresini parça parça yürüyelim. 1 Nisan 2018 Pazar günü Yeşilada’dan başladık yürümeye. O gün bize Eğirdir
ONOBARA ANTİK KENTİ - 27/03/2019
Onobara… Her şeyden önce adı ilgimizi çok çekmişti. Yaptığımız ön araştırma sonunda Antalya Konyaaltı yöresinde Gedeller Köyü yakınlarında yoğun orman
ONOBARA - 27/03/2019
Onobara
BEDREYE ULAŞTIK - 08/03/2019
BEDRE’YE ULAŞTIK Hafta sonu yoğun kar yağışı olacak deniliyordu. İstanbul kar altındaydı. Isparta’da da kar bekleniyordu. Bu durum katılımı da etkiliyordu. Yine de yürüyüş tutkunlarını hiçbir şey durduramayacaktı.
EBER'E GİDİYORUZ - 22/02/2019
Katılın bize doğanın bu eşsiz güzelliklerini paylaşalım
BOYALI LAGÜNÜ - 12/02/2019
GÖLYOLU 14. PARKUR
SİPAHİLER’DEN DİRESKENE’YE - 06/05/2017
Yuvalı’nın eski adı “Direskene”… Daha önce Yuvalı’dan Tepeli Köyü’ne yürümüştük. Yeni rota arayışları bizi buraya götürdü. Teknik işlerden
TAŞOLUK’TAN ÇUKURÖREN’E - 06/05/2017
Hava şartları ne olursa olsun Göldosk olarak her hafta sonu değişik bir yöreye gidiyoruz. Kurulduğumuz ilk günden beri Ramazan ayı hariç her hafta değişik bir yerdeyiz.